Książki 2014 roku


Podsumowanie książek jakie przeczytałam w roku 2014. Jest ich strasznie mało w porównaniu z innymi, ale się tym nie przejmuje :) Nadrobię w wakacje :D Te wszystkie książki trafiły do mojego serca :) Polecam :)

1. Milaczek - Magdalena Witkiewicz.
2. Panny roztropne- Magdalena Witkiewicz
3. Szczęście pachnące wanilią- Magdalena Witkiewicz
4. Szczęście all inclusive- Krystyna Mirek.
5. Panna Młoda- Nike Farida.
6. Motylek- Katarzyna Puzyńska.
7. Lawenda- Ewa Formella.
8. Nieumarła i niezamężna- MaryJanice Davindon.
9. Jutro- Guillaume Musso.
10. Twoja kolej- Pamela Ribon
11. Ty jesteś moje imię- Katarzyna Zyskowska-Ignaciak

12. Nie licząc kota- Kasia Bulicz- Kasprzak
13. Patron- Mateusz M. Lemberg
14. Pierwsza na liście- Magdalena Witkiewicz
15. Białe róże dla Matyldy- Magdalena Zimniak
16. Stulecie Winnych- Ałbena Grabowska
17. Podarunek- Krystyna Mirek
18. Jeszcze raz Nataszo- Karolina Wilczyńska
19. Każdego dnia- Zbiór opowiadań
20. Zamek z piasku- Magdalena Witkiewicz
21. Ślady hamowania- Magdalena Zimny-Louis





Komentarze

  1. Bardzo mi miło, że moja książka również trafiła na Twoją listę i do Twojego serca :) DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz