Stosik

Postanowiłam wrzucać zdjęcia moich stosików książkowych, które zamierzam przeczytać w danym miesiącu. Trochę się tego nazbierało, ale mam nadzieję, że podołam temu wszystkiemu :) A więc zaczynamy :)

Książki pani Agnieszki Pruskiej otrzymałam od samej autorki. ,,Literat" zaczęłam już po części czytać jednak, że miałam natłok książek recenzenckich musiałam ją odłożyć, ale teraz do niej powracam. Styl autorki jest bardzo interesujący, nie nudzi, a do tego historia wciąga od samego początku. Jestem ciekawa jak historia potoczy się dalej :) 




Włoska symfonia to kolejna książka pani Agnieszki Walczak- Chojeckiej. Miałam okazję zapoznać się z jej wcześniejszymi pozycjami i jestem bardzo ciekawa jej najnowszej powieści. Autorka bardzo lekko pisze, wciąga czytelnika, nie przesładza swoich historii. Odnalazłam w nich ukojenie. Co do samej autorki jest przesympatyczna, ciepła, o wielkim sercu :)



Kochając pana Danielsa- Widziałam dużo pozytywnych recenzji więc postanowiłam sobie go kupić i przekonać się jaki jest :) Czy był warty przeczytania. Mam nadzieję, że tak :) Nie chciałabym się rozczarować :) 



Sue Monk Kidd- książki tej autorki otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Literackiego. Jestem bardzo ciekawa tych pozycji, bo już trochę o nich słyszałam. Jestem ciekawa czy mnie urzekną :) 





Płacz Wilka- Otrzymałam dzięki uprzejmości autorki. Miałam okazję przeczytać jej ,,Lawendę" która urzekła mnie swoim pięknem i historią :) Ciekawa jestem czym mnie teraz zaskoczy :) 



W głąb lawendowych uliczek- Książka otrzymana dzięki uprzejmości autorki. Także wiele o niej słyszałam i jestem jej bardzo ciekawa co w sobie takiego skrywa :) A lawenda w tle urzeka :)



Droga do domu- Książkę również otrzymałam dzięki uprzejmości autora. Już kilka razy próbowałam ją zdobyć jednak nie umiałam jej znaleźć. Teraz mam okazję w końcu ją przeczytać i sprawdzenia jakie skrywa w sobie tajemnice :) 




Brudny Świat- Prowadzę grupę na facebooku ,,Czytamy bo kochamy", gdzie zostali zaproszeni autorzy. Gdy tylko została dodana autorka Agnieszka Lingas-Łoniewska wszystkie dziewczyny z grupy namawiały mnie bym sięgnęła po jej pozycję. Tak mnie skusiły, że nie mogłam się oprzeć i książka autorki trafiła do mojej biblioteczki :)



Ekspozycja- Najnowsza książka naszego najprzystojniejszego autora Polskiego kryminału Remigiusza Mroza :) Po przeczytaniu Kasacji zapragnęłam zapoznać się z jego kolejnymi pozycjami. Coś czuje, że się na niej nie zawiodę :) Najgorsze te czekanie na dalszą część :( 



Cały stosik :)









Komentarze