Habbatum- medialny patronat


Beata Głąb- Augusta Docher podbiła moje serce książką pt: ,,Eperu". Nie tylko bohaterowie zawładnęli moim umysłem, ale także cała związana z nimi fabuła. Autorka ma doskonały styl, bardzo lekki, z przyjemnością pochłonęłam pierwszą część przygód Anny i Leo. Niestety niedosyt pozostał do dziś. Ale w końcu doczekałam się kontynuacji! Mało tego otrzymałam zielone światło i mogę się wam pochwalić, że książkę objęłam swoim patronatem medialnym co mnie niezmiernie cieszy! 


Dodaje link, gdzie możecie przeczytać moją wcześniejszą recenzję Eperu: (http://czytamybokochamy.blogspot.com/2015/08/eperu.html

A teraz zapraszam do zarysu fabuły ;) :

Druga część cyklu „Wędrowcy”. Anna budzi się uwięziona w sterylnym pomieszczeniu. Nie wie, gdzie się znajduje i z jakiego powodu jest przetrzymywana. Wie tylko, że uwięziła ją osoba, której ufała - jej nauczycielka Dorothy. Okazuje się ona jedną z plemienia Habbatum, wrogiego wobec ludzi spod znaku Eperu, takich jak Anna i jej ukochany Leo. Dorothy prowadzi skomplikowaną grę i jest podstępną, zdolną do wszystkiego przeciwniczką. Ma swoje porachunki z Leo. Życie Anny narażone jest na niebezpieczeństwo. Czy uda jej się wydostać? Co zrobi Leo, by ją uratować? Czy ich miłość pokona przeszkody? I kim jest Brian? Okaże się wrogiem czy sprzymierzeńcem? Pełna przygód, emocji i niespodziewanych zwrotów akcji opowieść o sile miłości i przeznaczenia.

Komentarze

Prześlij komentarz