Twoja kolej



Ile byłabyś w stanie poświęcić dla swojej przyjaciółki?
Co byś zrobiła, gdybyś dowiedziała się, że ma raka, a swoje życie przekazuje tobie?
Danielle Meyers znalazła się w takiej sytuacji.

Danielle rozwiodła się i marzyła o długich wakacjach. Przyjeżdża do swojej przyjaciółki Smidge i wyrusza z nią w podróż. Jednak Smidge wywozi ją na odludzie i oznajmia, że chora na raka. 


Ma także do niej niezwykłą prośbę:


,,Kiedy mnie już nie będzie, chciałabym, żebyś dokończyła to co ja zaczęłam. Weź ślub z moim mężem, wychowaj moją córkę. Nauczę cię jak zostać nową lepszą Smidge".


Jak myślicie co postanowi Danielle? Zrobi to o co prosi ją przyjaciółka, czy po prostu powie nie?

Nie dowiecie się jeżeli nie przeczytacie.

Dostałam ją na swoje urodziny od przyjaciółki i nie żałuje. Pamela Ribon napisała piękną książkę, która daje do myślenia. Sama zaczęłam się zastanawiać ile ja byłabym w stanie poświęcić dla swojej przyjaciółki.


Dziękuję jej za to, że ją mam <3 

Polecam.


Tytuł: Twoja kolej
Autor: Pamela Ribon
Wydawnictwo: Hachette
Ilość stron: 325
Ocena: 4,5/6

Komentarze