Konkurs

Jak obiecałam organizuję konkurs , chcę w ten sposób uczcić fakt, że mój blog odwiedziło już 1200 !!! osób, a istnieje on od niedawna

Chciałam go oglosić, kiedy było 600 wejść na stronę, ale ze względu na rosnącą liczbę zainteresowanych i brak funduszy na nagrodę organizuję go teraz


A więc... Do wygrania jedna książka ,,Kawiarenka pod różą''- Katarzyny Michalak. 


Aby wziąć udział w konkursie należy wybrać jedno zadanie z 3 :


- Napisać opowiadanie - gatunek kryminał, romans lub komedia (max. 3 strony)


- Zdjęcie waszego autorstwa pod tytułem ,,Chwytaj dzień (Jedno zdjęcie na osobę)


- Jesienny wiersz


Prace proszę wysyłać na maila majeczka241@interia.pl 


Konkurs trwa od 28.10.2014 do 4.11.2014 do godziny 23:59. Ogłoszenie wyników dwa dni później. 

Wasze prace będę udostępniać u mnie na blogu. Aby konkurs się odbył musi wziąć udział minimum 15 osób. Konkurs tylko na terenie kraju Polska.
Życzę powodzenia :D 

P.S- Proszę podpisać prace imieniem i nazwiskiem :) Z góry dziękuję







Komentarze