Dziewczyna idzie na wesele



Jane to nasza przyjaciółka. Chodziłyście razem do przedszkola, podstawówki, gimnazjum i szkoły średniej, razem umawiałyście się na randki z pierwszymi chłopakami i razem przeżywałyście pierwsze zawody miłosne, a teraz ona zaczyna nowy etap życia bez ciebie. Wychodzi za mąż, a ty masz zostać jej druhną. Jak będzie wyglądała twoja sukienka? Z kim wybierzesz się na wesele? Pójdziesz sama? Czy ślub się uda, czy okaże się totalną klapą? Będziesz idealną druhną, czy raczej wywołasz skandal? Nie ważne jaką obierzesz sobie drogę. To ty decydujesz jak potoczą się różne wydarzenia. Jesteś panem swojego losu. Możesz obrać dowolną drogę, którą podążyć, kluczyć i powracać do poprzednich wersji. Przyjemnie będziesz się bawić, ta książka zagwarantuje ci przyjemną rozrywkę.

Trzy kobiety połączyły swoje siły i stworzyły serię erotycznych powieści interaktywnych, w których czytelnik sam może wybrać sobie drogę, którą podąży. Może poprowadzić swoją bohaterkę ku szczęściu, albo tak pokrzyżować jej plany, że jej życie zamieni się w piekło. Ja przy tej pozycji świetnie się bawiłam. Zmieniałam plany względem bohaterki, prowadziłam ją w przeróżne miejsca, sama decydowałam za nią, poznałam ciekawe osoby i wraz z nimi przeżyłam ciekawą podróż. 

Książka nie nudzi, a jeżeli zabawa się skończy można znowu do niej powrócić i obrać inną taktykę, podążyć inną ciekawszą drogą. Książka dobra na smutne dni, rozweseli i to bardzo, a także dobra na wakacje, oderwie od szarej codzienności. Nie myśl długo tylko chwytaj za tę pozycję. Pamiętaj: To ty decydujesz, co się stanie, jesteś Panem swojego losu.

Tytuł: Dziewczyna idzie na wesele
Autor: Helena S. Paige
Ilość stron: 313
Ocena: 6/6

Komentarze