Mroczna tajemnica



Inspektor Franc Frog ma zostać wyrzucony z policji w trybie natychmiastowym za swoje występki. Po trzydniowej imprezie świętowania awansu kolegi uruchomił w ramach dowcipu prywatny czołg generała Baryły, którym staranował czternaście radiowozów, wjechał do Gmachu Komendy. Ostatecznym gwoździem do jego trumny, który przypieczętował jego upadek było to, że w szalonym rajdzie zniszczył ukochany przez żonę Komendanta Głównego klomb róż.

Na szczęście zostało mu to wybaczone i po dłuższej sprawie wrócił do służby. A tam czekało na niego niezwykle delikatne zadanie. Ma rozwiązać zagadkę zaginięcia pierścionka stu karatowego, który jest główną nagrodą za zdobycie tytułu Miss Policji, a tym samym uratować prestiż policji, oraz samego Komendanta. Na rozwiązanie zagadki ma zaledwie dwie godziny. Czy mu się uda?

Mroczna tajemnica to krótkie opowiadanie, gdzie inspektor Franc Frog musi rozwiązać kolejną zagadkę. Pierwszy raz spotkałam się z tak króciutkim opowiadaniem, ale bardzo miło spędziłam z nim czas. Autor Marcin Brzostowski napisał ciekawą historię pełną humoru, ciekawych opisów i interesującej zagadki.

Minusem całego opowiadania jak dla mnie jest fakt rozwikłania zagadki. Za szybko Franc Frog doszedł do sprawcy kradzieży. Ja uwielbiam wraz z detektywem snuć różne domysły kto mógł być ewentualnie podejrzanym, a tu zostało mi to odebrane. Ale całość bardzo mi się podobała nawet na te 36 stron ebooka. Polecam.

Tytuł: Mroczna tajemnica
Autor: Marcin Brzostowski
Ilość stron: 36
Ocena: 4/6

Komentarze