Wirujący sztylet hiszpańskiej kusicielki



Franc Frog to czterdziestotrzyletni kawaler, pełni służbę jako inspektor w Komendzie Głównej Policji w wydziale zabójstw. Na swojej drodze spotyka tajemniczą kobietę, która swoim wdziękiem i perfumami uwodzi naszego inspektora. Poznali się w nocnym klubie ,,Nocny Wędrowiec" i tam kobieta rzuciła na niego swoje sidła. Niestety nie chciała tak szybko zdradzić skąd go zna.

Od generała Baryły otrzymuje kolejne zadanie. Sprawa Aleksandra Bogdanowicza, który zmarł na skutek zawału dziesięć lat temu znowu została wzmożona. A to dlaczego? Franc Frog otrzymał od niego list. Czyżby z zaświatów? Inspektor musi rozwiązać zagadkę do końca. 

Ta pozycja niezbyt mi się spodobała. A to dlaczego? Nie była w ogóle interesująca. Miło się czytało tę oto historię, ale nic poza tym. Jest dobrze napisana, lekko się czyta, ale nie jest w stanie wciągnąć czytelnika. Niektóre wiadomości tam zawarte jak dla mnie nie były realne, dlatego miałam trudność wczuć się w tą aczkolwiek krótką historię.  

Chętnie poznam autora tych krótkich, aczkolwiek ciekawych opowiadań. Pan Marcin Brzostowski miał ciekawy pomysł. Jednak moim zdaniem nie za dobrze go wykorzystał, uwielbiam akcje, zagadki, tajemnice... Niestety tutaj tego nie otrzymałam, dlatego ta oto historia jest dla mnie negatywna.

Tytuł: Wirujący sztylet hiszpańskiej kusicielki
Autor: Marcin Brzostowski
Ilość stron: 30
Ocena: 2/6

Komentarze