Zemsta kobiet



Franco Fog od trzech dni i nocy nieprzerwanie ściga zabójcę lub zabójców znanego transwestyty Jeana- Pierre'a. Odnaleziono ciało denata w miejskim zoo na wybiegu dla lwów. Transwestyta Jean- Pierre nie jest jedyną ofiarą bezimiennej bestii, która urządziła polowanie w mieście. Co ma do tego grupa faszystowska, która chce zdetonować bombę atomową, w centrum Warszawy. Franco Fog musi teraz dokładnie prześledzić akta zabitego mężczyzny i zneutralizować faszystów.

Ta pozycja ma swoje plusy i minusy. Plusem całej opowieści są ciekawe opisy, lekko się go czyta, ale nie potrafiłam wciągnąć się w tą historię. Dlatego te opowiadanie zbytnio mi się nie spodobała. Franco Foga bardzo polubiłam, ale chciałabym bardziej wczuć się w jego historię i to jak rozwiązuje zagadki. Dla mnie one za szybko się kończą, nie ma tam ciekawej fabuły, interesujących zwrotów akcji. Uwielbiam, gdy w książce coś się dzieje ciekawego, a tutaj tego mi właśnie zabrakło. Nie twierdzę autor miał ciekawą koncepcję, fajnie wszystko opisał, ale to nie dla mnie. 

Tytuł: Zemsta kobiet
Autor: Marcin Brzostowski

Ilość stron: 66
Ocena: 2/6

Komentarze