Pulse



,,Wiesz, jakie to straszne, gdy pragniesz czegoś tak bardzo, że dla tego czegoś chcesz zmienić całe swoje życie?"


Emily oddaliła się od życia z Dillonem. Przekonała się, że jej serce wyrywa się w stronę mężczyzny, którego niechybnie utraciła, dlatego nie zastanawiając się długo, pełna obaw co przyniesie przyszłość wyrusza w świat za Gavinem. Pragnęła by przyjął ją z powrotem, by zrozumiał, że kocha go całym ciałem i duszą. Gdy dochodzi do spotkania Gavin nie jest zachwycony widokiem Emily. Kobieta złamała mu serce na milion kawałków, ciężko będzie je teraz skleić i odbudować zaufanie. W tle pojawia się także Dillon, który nie pozwoli tak szybko o sobie zapomnieć. Czy Emily i Gavin będą w końcu szczęśliwi?

Kolejny raz autorka zgotowała mi wiele emocji, które buzowały w mojej głowie. Kolejny raz porwała w wir wydarzeń od pierwszej strony pełnych bólu, cierpienia, rozpaczy, smutku, radości, a także miłości. Ta karuzela uczuć nie pozwala ani na moment oderwać się od lektury. Przeżywałam wszystko co się działo w życiu Gavina i Emily. Kibicowałam ich historii by trwała długo i szczęśliwie. Jednak i tym razem autorka zgotowała dla nich wiele przeciwności losu, które będą musieli pokonać by żyć szczęśliwie.

Gail McHugh roztrzaskuje serce na milion kawałeczków, doprowadza do łez, nie pozwala zapomnieć o sobie na długo. Prowadzi nas przez świat zmysłów, miłości, erotyki z taką precyzją, że nie sposób tej książki nie kochać. Wszystko wspaniale dopracowane, skonstruowane, a barwni bohaterowie podobni do nas samych sprawiają, że książkę pochłania się jednym tchem nie zatrzymując się ani przez chwilę. W powieści autorka porusza także temat przemocy w rodzinie, co jest częstym zjawiskiem w dzisiejszych czasach. Ból, strach pozostawia niezapomniane rany w naszym sercu o których nie łatwo jest zapomnieć. To piekło z którego trzeba jak najszybciej wydostać się, nim zniszczy nas doszczętnie nie tylko fizycznie, ale także psychicznie. 

Książka Pulse o wiele bardziej podbiła moje serce niż Collide. Powieść, aż kipi przeróżnymi emocjami, które do teraz buzują w mojej głowie. Jeszcze mocniej pokochałam głównych bohaterów z którymi trudno było się rozstać. Na pewno nie raz powrócę do historii Gavina i Emily, którzy swoją opowieścią wciągnęli mnie w niezwykły świat z którego nie łatwo się uwolnić. Gorąco polecam.

Tytuł: Pulse
Autor: Gail McHugh

Wydawnictwo: Akurat
Ilość stron: 400
Ocena: 7/6

Komentarze