Kobieta z pazurem



Tytułową kobietą z pazurem jest bohaterka tego kryminału Justyna, pani po trzydziestce magister kulturoznawstwa. Przez kilka lat pracowała w salonie kosmetycznym z którego zostaje zwolniona. Jej pasją jest czytanie romansów i na ich postawie stworzyła swój obraz idealnego mężczyzny, którego do tej pory nie udało się jej spotkać. 

Od czasów szkolnych jest zaprzyjaźniona z dwoma dziewczynami Adą i Baśką na które zawsze może liczyć. Poszukując pracy trafia do nowo otwartego biura matrymonialnego pod nazwą ,,Połówka''. Właścicielem jest dawny kolega szkolny Justyny, Mietek, a siedziba mieści się w piwnicy osiedlowego klubu. 

W międzyczasie w okolicy dochodzi do morderstwa. Życie traci znajomy sąsiadki naszej bohaterki, pan Kazimierz. Czy sprawca morderstwa zostanie schwytany? Czy Justyna odnajdzie upragnioną miłość? Nie dowiecie się jeżeli nie przeczytacie tej zabawnej książki by móc później odpowiedzieć sobie na zadane pytania.

Okładka przyciąga wzrok, jest kolorowa, ładna. zachęca czytelnika by właśnie po nią sięgnąć i zatracić się w jej historii. Treść powieści jest napisana prostym, zrozumiałym językiem z czego z łatwością odnajdujemy się w opowieści, bohaterowie są ciekawi, barwni, przejrzyści, nie sposób ich nie polubić.

W tej książce odnalazłam miłe odprężenie od zabieganej codzienności, wyciszyła mnie, pozwoliła zatrzymać się choć na moment i spojrzeć na wszystko inaczej niż do tej pory. Zapewniła i przyjemne chwile w doborowym towarzystwie, mogłam spędzać z bohaterami każdy ich wolny czas, widzieć i odczuwać to co oni. Byłam święcie przekonana, że książka mnie niczym nie zaskoczy, jednak zagłębiając się coraz głębiej w opowiadaną historię moja koncepcja uległa zmianie.

Książka umila czas, jest bardzo dobra na zimowe noce, na smutki, zapewnia relaks, przyjemne odprężenie. Na pewno nikogo nie zawiedzie. Polecam.

Tytuł: Kobieta z pazurem
Autor: 
Kleiber Anna
Wydawnictwo: BIS
Ilość stron: 328

Ocena: 5/6


Komentarze