Spotkanie z Magdaleną Witkiewicz

W kwietniu do Zabrza przyjechała Magdalena Witkiewicz do Kina Roma, dzięki Księgarni ,,Victoria''. Gdy przez przypadek natrafiłam na wiadomość na facebooku, że przyjeżdża akurat tu... Przez kilka dni nie umiałam się powstrzymać od skakania wokół pokoju, albo raz po raz opowiadania innym, że ona tu przyjeżdża. 

W końcu, gdy nadszedł ten dzień musiałam być jako pierwsza na miejscu, więc wsiadłam w najbliższy tramwaj i pojechałam. Z ogromnym entuzjazmem czekałam przed drzwiami, aż w końcu będzie TA godzina, bym mogła ją usłyszeć. Gdy w końcu weszłam, czułam się jakaś obca... Praktycznie wszyscy się znali, a ja odczuwałam jakbym weszła w ogromnych butach w ich świat. Zajęłam miejsce i zaczęłam niespokojnie rozglądać się po sali. Każdy zaczął się ze sobą witać, wymieniać kilka zdań, a ja ciągle miałam utkwiony wzrok w scenę, gdzie miał się odbyć wywiad. W końcu jedna z pań zapytała się, czy mogła by dostać autograf od Magdy, więc poszłam razem z nią.

Weszłam na scenę... 
I po prostu mnie zatkało... 
Nie wiedziałam co powiedzieć. Wydukałam tylko ,,Czy mogę prosić o autograf?'' I dostałam <3 Boże jak ja się cieszyłam w sobie ^^ 

Jakie wyrwało na mnie wrażenie to spotkanie? Bardzo pozytywne. 

Magda- to bardzo ciepła i zakręcona kobieta (w pozytywnym znaczeniu). Jej książki trafiły do mojego serca. Z wielką fascynacją słuchałam jak opowiadała... Jak to mówiła na swoje książki? ,, Dzieci'' ^^ A jak bardzo się cieszyła, że przed przyjazdem udało się jej napisać książkę, by tym się pochwalić na spotkaniu... Po prostu nie dało się w niej nie zakochać. Jestem teraz szczęśliwa bo mam do teraz z nią kontakt. Nie wiecie jak się ucieszyłam, kiedy przyjęła moje zaproszenie. (Były krzyki, piski oraz niedowierzanie)

To radość nie do opisania... Jest moją inspiracją. Nim udało mi się ją poznać, przeczytałam ,, Szkołę Żon'' Po przeczytaniu zakochałam się w jej twórczości. Miałam takie szczęście w tym, że był podany od niej mail, więc napisałam do niej, potem przeprowadziłam wywiad, a potem w końcu udało mi się ją spotkać. Cieszę się, że mogłam poznać cię Madziu <3




A o to moja książka i autograf od Magdy <3 






Komentarze