Wywiad z Magdaleną Witkiewicz- 2/10/2013

1. Od kiedy pani zaczęła pisać książki? Skąd się wziął taki pomysł by opublikować własną książkę?

Właśnie minęło 5 lat od mojego debiutu. Pomysł by napisać książkę powstał na urlopie macierzyńskim. Nudziłam się, zaczęłam pisać, a potem już wszystko szybko się potoczyło.

2. Skąd pani czerpie pomysły ?

Z życia, z otoczenia. Podglądam ludzi na ulicy, spisuję ciekawe powiedzenia. Fotografuję słowem rzeczywistość, a potem ją trochę koloruję.

3. Od zawsze chciała pani zostać pisarką?

Nie. Nigdy o tym nie marzyłam. To stało się tak nagle.

4. Kto panią przy tym wspiera?

Sama muszę się wspierać. Ale to tak, jakby pytać lekarza, czy nauczyciela, kto go wspiera. Pisanie nie jest ciężką pracą. Wsparcie jest potrzebne tylko przy negatywnych recenzjach. Wtedy się do dzieci przytulam. I kota.

5. Kim pani się inspiruje? Ma pani swojego ulubionego pisarza/pisarkę?

Stephen King.

6. Która książka przez panią napisana stała się hitem? Z której książki napisanej jest pani bardzo zadowolona?

Popularność przyniosła mi Opowieść niewiernej. Ja sama jestem bardzo zadowolona z Zamku z piasku, który ukaże się 23 października.

7. Gdyby pani nie stała się pisarką czym innym pani by się zajmowała?

TYLKO pisarką jestem od tygodnia. Przedtem prowadziłam firmę marketingową. 

8. Ma pani w zanadrzu nową książkę, która wyjdzie niebawem?

Tak, Zamek z piasku. Będzie 23 października.

9. Bez kogo by sobie pani nie poradziła

Bez rodziny...



                                                                       Madzia w Zabrzu :)





Komentarze