Cicha 5

Od niedawna słychać o książce pt. ,,Cicha 5", więc ja też chce coś wam o niej opowiedzieć. Napisały to bardzo sympatyczne i przeurocze kobiety. Miałam okazję poznać kilka z nich.

Magdalenę Witkiewicz poznałam osobiście. To bardzo roześmiana, ciepła i kochana osoba o wielkim sercu. Jej książki trafiły do mojego serca i na pewno tam pozostaną. W ,,Cichej 5" możemy znowu zapoznać się z jej twórczością, lecz w formie opowiadania. A oto zdjęcie Magdy :)





Kolejną pisarkę, którą miałam okazję poznać przez fb była Małgorzata Warda- kolejna autorka opowiadania z książki. Natrafiłam na nią, gdy po sieci wędrowała wiadomość o jej nowej książce. Bardzo chciałam poznać wychwalaną pisarkę, więc tak zajrzałam na jej fanpeaga i przekonałam się jaka to ciepła, wesoła, kochana, do tego bardzo ciekawa osoba. Ciesze się, że mogę mieć ją w znajomych i obserwować jej profil :) A oto jej zdjęcie z książką :) 





Trzecią z pisarek jaką miałam okazję poznać to Natasza Socha. Na jej książkę natrafiłam dzięki pewnym kobietom, które bardzo lubię i cenię :) Natasza jak reszta pisarek, które wymieniłam trafiła do mojego serca. Dzięki takim kobietom jak one mam inspirację do tego ,,A nuż może uda mi się w życiu spełnić marzenie i napisać książkę". Dziękuję Nataszy za to, że mogę ją wam przedstawić na zdjęciu :) A oto ona :)






Katarzyna Bonda także zawitała u mnie na blogu :) To także przecudowna kobieta :) Nigdy bym się nie spodziewała, że będę gościć wśród znajomych takie cudowne pisarki. Przepięknie piszą, więc nikt z was przy ich książkach nie będzie się nudził :)



,,Cicha 5'' będzie cudowną książką i nie mogę się doczekać, aż trafi w moje łapki. A oto opis z ,,Lubimy czytać''

Jest taka noc w roku, trochę cudowna, przynajmniej wyjątkowa. W każdym mieście, na każdej uliczce mieszkają zwyczajni bohaterowie codziennego życia. Zapraszamy na ulicę Cichą 5, możecie zajrzeć przez jej rozświetlone okna.

Stare mieszkania kryją piękne historie. Świadectwa przemijających smutków, spełnionych marzeń, odnalezionych szczęść. Siedem mieszkań, siedem opowieści...

Katarzyna Bonda
Małgorzata Kalicińska
Katarzyna Michalak
Krystyna Mirek
Małgorzata Warda
Magdalena Witkiewicz
Natasza Socha
Siedem mieszkań, siedem opowieści. Zdradzany senator Karenin i jego piękna żona, ekscentryczna babcia, która od czarnych garsonek woli różowe sukienki, przystojny rzeźbiarz, który pragnie odzyskać swoje dzieci, mężczyzna, który dostał drugą szansę.

W każdym mieszkaniu pięknej starej kamienicy kryje się jakaś historia. Wszystkie opowieści spotykają się w Wigilię, na ulicy Cichej 5.


Także zachęcam do poznania innych twórczości pisarek bo warto <3




Komentarze