Targi- Katowice

Targi w Katowicach ! 

Jednym zdaniem dla mnie były bardzo udane... Dlaczego?

Poznałam cudowne osoby <3 Ale od początku... Najbardziej bałam się, że nie dojadę do Spodka, ale jednak mi się udało. Dotarłam na panele dyskusyjne blogerów :) Otrzymałam plakietkę i zajęłam miejsce :) Na początku mało się udzielałam, ponieważ pierwszy raz pojawiłam się na takiej dyskusji, ale później się rozkręciłam.

Gdy odbyła się przerwa, wraz z upominkiem, który otrzymałam od ,,Śląskich blogerów książkowych'' pobiegłam na spotkanie z Mateuszem M. Lembergiem, ale wcześniej przywitałam się z panem Bronisławem Cieślakiem i poprosiłam o autograf dla mamy, ponieważ często ogląda ,,07 zgłoś się" :D Punkt 12:00 na miejsce przyszedł Mateusz M. Lemberg. Bardzo miło się z nim rozmawiało i jestem wdzięczna za wywiad jaki mogłam przeprowadzić z nim na żywo. Był to dla mnie ogromny zaszczyt. 


Ja z Mateuszem M. Lembergiem

Później wróciłam na panele, a o godzinie 13 pobiegłam na spotkanie z Kasią Bulicz- Kasprzak, Agnieszką Walczak- Chojecką, Anną M. Brengos oraz z Agnieszką Krawczyk. Otrzymałam autografy oraz porozmawiałam z nimi na różne tematy. Nigdy bym nie pomyślała, że otrzymam tyle ciepłych słów od pisarzy. Dziękuję jeszcze raz <3


Ja z Agnieszką Walczak- Chojecką



Po lewej Kasia Bulicz- Kasprzak, potem ja, 
Agnieszka Walczak- Chojecka oraz Anna M. Brengos

Kolejny raz z Agnieszką Walczak- Chojecką

O 14:00 poznałam kolejne przemiłe osoby Martę Obuch oraz Martę Fox. Z Martą Obuch mogłam dłużej porozmawiać :) Też dziękuję bardzo za miłe słowa i kibicowanie w pisaniu matury. Obie panie są ciepłe i wesołe :) Jednak zdjęć już z paniami nie zrobiłam, a szkoda :( Ale mam nadzieję, że nadrobię <3 

Nigdy bym nie pomyślała, że poznam tyle życzliwych osób... 

Na sam koniec poznałam dwóch cudownych i ciekawych panów - Gabriela Maciejewskiego oraz Krzysztofa Osiejuka. Porozmawiałam z nim, otrzymałam książki i z ogromnym uśmiechem wróciłam do domu.

Może też będę współpracowała z jakimś wydawnictwem :) Mam nadzieję, że mi się uda :) 

Jeszcze raz dziękuję ci Marta za zaproszenie na Targi <3 To były niezapomniane przeżycia.


A oto książki jakie przywiozłam ze sobą do domu. :D 






Komentarze

  1. Magda, widzę, połknęłaś bakcyla! Teraz będzie Cię ciągnęło na takie imprezy książkowe bez przerwy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz