Wynik konkursu


Pam para pa pam :D Konkursik właśnie trzeba rozwiązać :) Długo, ale to bardzo długo myślałam nad tym, kto powinien wygrać, więc wspólnymi siłami z przyjaciółką po sylwestrze wybrałyśmy Oblicze Rozy list do świętego mikołaja :) Gratulacje :D A oto jej list 


Mikołaj jest już pewnie ze zmęczenia blady
Nie wiem czy będzie chciał ze mną wchodzić w układy
Bo ja już przecież jestem stara baba,
Co ciągle sobie czegoś życzy, ciągle tylko gada.
Prezenty lubię - przyznaję bez bicia
Mogłabym przykładowo dostać płyty Bregovicia ;)
Choć w głębi serca o czymś innym marzę,
ale wyznać tego chyba się nie odważę!
Mam nadzieję, że Mikołaj tajemnicy dochowa,
bo moja prośba jest ciut niestandardowa.
Może mógłbyś jakoś Mikołaju kochany
Sprawić, by ubyły mi kilogramy ;)
Może dla kogoś to śmieszne banały,
ale marzę o tym, aby spodnie swobodnie mi się dopinały!
By biegać raźno za moją małą Myszką,
i nie zmagać się przy tym z zadyszką.
A gdyby jeszcze znalazła się w worku odrobina spokoju
Uszczęśliwiona zamknęłabym się z książkami w pokoju :)
Nie będę Cię już Mikołaju dłużej dręczyła
Mniejszego brzucha i więcej czasu dla siebie bym sobie życzyła :)





Komentarze