Rocznica bloga!!!



8 września to dla mnie bardzo szczególny dzień. Dlaczego? Tego dnia postanowiłam założyć bloga. Nigdy tego nie planowałam, w ogóle nie ciągnęło mnie w tym kierunku, jednakże gdy spotkałam się z pewną kobietą, która zachęcała mnie do założenia bloga powiedziałam raz kozie śmierć. Może się uda, albo i nie. Stworzyłam ,,Czytamy bo kochamy", zaczęłam wrzucać recenzje, jednak w pewnym momencie, góra dwa miesiące po jego założeniu miałam ochotę z tego zrezygnować. Przecież ja pisać nie umiem, ludzie nie będą chcieli czytać wypocin marnej osiemnastolatki (teraz mam dziewiętnaście). Wtedy dowiedziałam się o targach w Katowicach dzięki Marcie- kobiecie, która namówiła mnie do blogowania, więc postanowiłam się wybrać i zagłębić się w ten świat literacki. Nie wiedziałam tylko, że trafię pod głęboką wodę. Ja nic jeszcze nie wiedząca i nie znacząca w świecie blogowania znalazła się w świecie do którego bynajmniej nie pasowała... Wszyscy się witali, znali, rozmawiali, a ja taka sierotka Marysia rozglądam się ze strachu po sali. Ale powiem nie żałuje tego do teraz, że tam pojechałam, poznałam przesympatyczne osoby, wspaniałych pisarzy i tam właśnie otrzymałam swoją pierwszą współpracę z Naszą Księgarnią, której bardzo, ale to bardzo dziękuję, że mi zaufała <3 

Teraz w życiu nie zrezygnowałabym z tego co robię. Rozwijam się, mam swoją pasję, ludzie mnie dostrzegają, lubią bardziej, lub mniej, poznaje cudownych pisarzy i miłośników literatury takich jak ja. Cieszę się, że mogę tu być z wami, cieszyć się otrzymanymi współpracami z wydawnictwami, patronatem, licznikiem przekraczającym 32000 odwiedzin, moim fanpeagem, oraz z tworzenia grupy, gdzie poznałam wielu wspaniałych ludzi. Mam nadzieję, że nadal będziecie mnie odwiedzać <3 Pozdrawiam was gorąco <3 M.



Komentarze