Jak odchudzić kota?



Tytuł mówi samo przez się, jednak uważajcie by was nie zmylił. To nie książka o odchudzaniu kota jak możecie ocenić na pierwszy rzut oka. To opowieść bardzo niezwykła, zabawna, przyjemna, która otula czytelnika jak puchowa pierzyna. Zaspokaja nie tylko ciekawość co takiego może skrywać pod fasadą okładki, ale także pozwala się przy niej wyciszyć, spojrzeć na otaczający świat z dystansem. Poprawi nawet najgorszy humor, obracając smutek w radość, zapewni nie małą rozrywkę i pozwoli oderwać się od szarej rzeczywistości.

Takiej historii właśnie potrzebowałam, która przywita mnie jak dobra przyjaciółka, która zapewni mi przyjemnie chwile wśród bohaterów, którzy od pierwszych kartek zaskarbiają sobie moje serce. Gdyby życie nie przytłoczyło mnie w pewnym momencie, nie wiem czy tak prędko chwyciłabym za powieść, jednak, że potrzebowałam chwili wytchnienia od nawarstwiających się spraw bez chwili namysłu chwyciłam za książkę. Od razu zostałam wciągnięta w bieg wydarzeń. 

Opowieść opowiedziana jest z perspektywy Agaty i Marcina, jednak autorka bardziej skupia się na historii kobiety, tak by jak najlepiej opowiedzieć nam jej życie. Agata jest kobietą bardzo zakręconą, pełną optymizmu, posiada niezwykły dystans do samej siebie, potrafi się śmiać z własnego wyglądu i nie brać tego zbytnio do siebie. Z przyjemnością towarzyszyłam w jej codziennych zmaganiach, przeszkodach, razem z nią śmiałam się do utraty tchu, kibicowałam z całego serca by jej marzenia w końcu się spełniły. Marcin był moim dodatkiem, wisienką na torcie, dopełnieniem pełnej historii, która zapewniła mi niezapomniane wrażenia, sprawiła, że uśmiechałam się od ucha do ucha i choć na moment pozwoliła mi schować w najczarniejszych zakamarkach podświadomości moje zmartwienia. 

Powieść jest bardzo lekka, płynna, opowiadająca o prawdziwym życiu, często niełatwym, krętym po którym nie łatwo się podnieść, jednak jest pełna optymizmu, humoru, patrząca z dystansem na otaczający świat. Nie sposób jej nie pokochać całym sercem. Odprężyłam się przy niej, odpoczęłam, nabrałam pozytywnej energii, której tak długo poszukiwałam. To historia z którą każdy powinien się zapoznać. Nie tylko rozbawi, ale też czegoś nauczy. Gorąco polecam.

Tytuł: Jak odchudzić kota?
Autor: 
Wawrzyńska Monika
Wydawnictwo: 
Haveanicebook
Ilość stron: 196

Ocena: 6/6

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Okładka jako, że przedstawia kota, bardzo mnie zainteresowała, ale po przeczytaniu Twojej opinii wiem już, że nie jest to pozycja dla mnie. Mimo, że polecasz to nie przemawia do mnie tematyka i lekkie podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia... świetnie to napisałaś. �� a Ci, którzy nie chcą się zapoznać z tą książką, niech żałują. Nie wiedzą co tracą. Buziaczki ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz