Krakowskie targi tuż tuż!!!


Tak jak w tamtym roku planuję wybrać się na targi książki do Krakowa. Tym razem towarzyszyć będzie mi mój chłopak z czego się bardzo cieszę. Mam tylko nadzieję, że będzie potrafił za mną nadążać, gdy będę biegać z jednego stoiska do drugiego ;) 

Mam przygotowany harmonogram spotkań z autorami. Tych, których bardzo chce poznać na żywo, oraz tych, których bardzo dobrze znam. Najbardziej chciałabym zobaczyć i wymienić kilka zdań z:

Krystyną Śmigielską
Klaudią Kopiasz
K.N.Haner
Lilianą Fabisińską
Nataszą Sochą
Magdaleną Witkiewicz
Michaelem Katz Krefeldem
Magdą Stachulą
Urszulą Jaksik
Katarzyną Puzyńską
Alkiem Rogozińskim
Danką Braun
Agnieszką Krawczyk
Magdaleną Kordel
Edytą Świętek
Agnieszką Lingas- Łoniewską
Alicją Masłowską- Burnos
Aleksandrą Tyl
Krystyną Mirek
Olgą Tokarczuk
Anną Bellon
Agatą Czykierdą- Grabowską
Katarzyną Misiołek
Marią Ulatowską i Jackiem Skowrońskim
Joanną Sykat
Augustą Docher
Martą Guzowską

Na pewno nie uda mi się ze wszystkimi spotkać, zamierzenie jest takie, by się postarać. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Zabieram ze sobą kilka pozycji do podpisania, a także trochę gotówki na zakup nowych lektur :) Już się nie mogę doczekać. Z kim się spotkam?


Komentarze