Eris Radson- mieszkanka Wieży. O tym, co u niej słychać


Przedostatnia historia bohaterki zamieszkującej Wieżę, w opowieści ,,Tysiąc pięter''. Jesteście ciekawi, co u niej słychać?

Witajcie moi mili! Mam na imię Eris Dodd- Radson i niebawem kończę 18 lat. Pochodzę ze starego zamożnego rodu. Rodzina mojego taty wynalazła technologię odpychania magnetycznego dzięki, której wszystkie hovery mogą unosić się nad ziemią. Do tego mój ojciec jest najlepszym na świecie chirurgiem plastycznym. Dzięki niemu mogę poprawić to i owo w swoim wyglądzie, by wyglądać perfekcyjnie. 

Rodzice pewnego dnia zaproponowali mi bym odwiedziła codziennego adwokata żeby założyć dla siebie fundusz powierniczy, by kiedyś odziedziczyć majątek i być bardzo bogatą. Cudnie no nie? 

Mam najlepszą przyjaciółkę Avery z którą uwielbiam spędzać wspólny czas. Oprócz tego umawiam się lub pokazuje z blisko połową chłopców i dziewczyn z klasy. Jestem popularna, lubiana, zapraszają mnie na imprezy, żyć nie umierać! Jeśli chcecie poznać dalsze moje losy zapraszam was do mojego świata w książce ,,Tysiąc pięter''.

Komentarze