Połącz kropki- dobra zabawa dla najmłodszych


We mnie wciąż żyje wewnętrzne dziecko. Chętnie oglądam wszystkie bajki Disney'a. Razem z bohaterami śpiewam i na nowo przeżywam rozmaite historie. Cieszę się z małych rzeczy i z przyjemnością zajmuję się młodszym kuzynostwem. Bawimy się w chowanego, kolorujemy kolorowanki. Dlatego, gdy otrzymałam propozycję ,,Połącz kropki'' od razu o nią poprosiłam.
 

To świetna zabawa nie tylko dla najmłodszych. Starsi też będą mieli przy niej wiele radości łącząc kropki z których później powstanie obraz zwierząt. Można wziąć kredki i nadać postaciom pięknych barw, które cieszą oko. Ja niestety nie należę do osób, które ładnie rysują. Nie potrafię cieniować, a moje rysunki wyglądają jakby wyszły spod ręki pięciolatka to i tak się tym nie przejmuje bo przy tworzeniu obrazków świetnie się bawiłam, odprężyłam.
 

,,Połącz kropki'' pomaga również w nauce liczenia. Dziecko w pamięci, albo na głos może mówić kolejne cyferki, aż nie powstanie końcowy efekt postaci. Jeśli obrazek na początku nie wyjdzie można zajrzeć na ostatnią stronę, gdzie są przedstawione rysunki zwierząt jak mają wyglądać. Gdy wszystko będzie gotowe, sam albo z rodzicami może wypełnić nie tylko zwierzątko, ale też nadać mu odpowiednie tło. Cała rodzina może usiąść przy stole i miło spędzać czas w swoim towarzystwie, a to z kolei zbliży bliskich do siebie. Gorąco polecam.





Komentarze