Trzy lata bloga oraz jak to się stało, że omal nie zrezygnowałam ze swojej pasji


I pomyśleć, że minęły już trzy lata od momentu, kiedy opublikowałam pierwszy post na blogu. Wcześniej nie myślałam, że tak długo będzie on funkcjonował. Do wszystkiego mam słomiany zapał. Gdy coś mi nie wychodzi od razu z tego rezygnuje. Po co się nad czymś wysilać, gdy i tak nic się nie udaje. Tak samo myślałam z blogiem, że to mój chwilowy kaprys, że za moment mi się znudzi i cały plan spali się na panewce. Ale mijały dni, miesiące, lata, a ja wciąż odnajduję w pisaniu, czytaniu wiele radości i szczęścia. Uwielbiam dzielić się z innymi swoimi przeżyciami na temat danej lektury, emocjami jakie we mnie wywołują powieści znanej, lubianej autorki czy autora. 



Sprawdzać w jakim gatunku czuję się najlepiej, co jest na topie, o czym się mówi, pisze. Cieszę się zawsze jak dziecko, kiedy listonosz lub kurier przynosi mi paczuszki z nowymi zdobyczami. Moje półki uginają się pod ciężarem przeróżnych powieści. Każdego dnia ich widok napełnia mnie szczęściem i myślą, że to jest to czego zawsze potrzebowałam, by spełniać się i dzielić pasją z innymi. Dzięki blogu poznałam wielu cudownych pisarzy z którymi utrzymuję bliskie relacje nawet do dzisiaj, blogerów z którymi dzielę się swoimi rozterkami, przeżyciami na temat danej lektury. A także innych miłośników literatury z którymi spotykam się przy kawie i babskich pogaduchach. 



Czytamy bo kochamy otworzyły mi drzwi do innego świata z którym nigdy dotychczas nie miałam styczności. Weszłam do tej rzeczywistości z sercem, marzeniem i dużymi nadziejami na coś nowego. Mam wiele współprac z wspaniałymi wydawnictwami. Z każdym z nich cudownie mi się pracuje, są wyrozumiali, gdy zdarzy mi się spóźnić z zaległymi recenzjami, a także doceniają mój trud i zapał, by jak najlepiej wypromować daną lekturę. Autorzy, wydawnictwa, blogerzy, a także czytelnicy dostrzegli coś w mojej osobie, że chętnie ze mną rozmawiają, ufają mi i to dla mnie wyjątkowe.



Przez te trzy lata mogłam patronować wielu wspaniałym książkom, mówić o nich, polecać. Także na niektórych z nich pojawił się mój blurb, który również mnie ogromne cieszy i pokazuje, że to co robię jest dobre.



Jednak był taki moment w życiu, że wszystko mnie przerosło. Wzięłam na siebie zbyt dużo obowiązków. Złościłam się, irytowałam, ciskałam błyskawicami na lewo i prawo. W pewnym momencie powiedziałam dość. Nie mogę tak więcej. Miałam usunąć to, w co włożyłam tyle serca i pasji. Chciałam z tego wszystkiego zrezygnować, bo myślałam, że się do tego nie nadaje. Że przez brak czasu zaniedbuje nie tylko bloga, ale też i moje zamiłowanie do książek. Wtedy przekonałam się, że nie tylko ja bym ucierpiała, bo bym straciła swoje ,,dziecko'', ale też i moi czytelnicy, którzy dalej wierzą we mnie i życzą mi kolejnych lat istnienia. Dużo osób dało mi mocnego kopa w cztery litery i kazały mi odpocząć i na pewno tak zrobię. Chciałam im podziękować za ich ciepłe słowa otuchy, a wam pokazać, że pomimo moich wad, wahań nastrojów otaczają mnie ludzie, którzy mi kibicują.



Karolina Klimkiewicz autorka książki ,,Jeśli tylko...''- Magda jest ciepłą, sympatyczną i bardzo pomocną osobą. Gdy tylko może służy radą i wsparciem. Taka jest prywatne, jako blogerka szczyci się dużym profesjonalizmem i starannością. Swoje zadania wykonuje najlepiej jak potrafi, jest słowna i terminowa. Jej recenzje są zawsze na bardzo wysokim poziomie. Współpraca z Magdą i blogiem Czytamy bo Kochamy, to wielki zaszczyt.




Edyta Kowalska autorka m.in. Ścieżki życia- Madziu, z racji wykonywanego zawodu nie mogłam inaczej. Jako cudownej, młodej kobiecie mogę opisać Cię w ten sposób: 6/6/6.
Co to oznacza?
6 przymiotników: szczera, zabawna, prostolinijna, empatyczna, bystra, delikatna.
6 czasowników: kocha, poszukuje, spełnia się, czyta, pisze, rozwija się.
6 rzeczowników: blogerka, czytelniczka, romantyczka, marzycielka, optymistka, studentka.

Czytamy, bo kochamy” to blog pisany emocjami. Dlaczego? Ponieważ każda Twoja recenzja jest pełna wewnętrznych przeżyć, jakie towarzyszyły Ci podczas lektury danej książki. Może właśnie dlatego każdy, kto czyta Twój blog ma poczucie szczerości, autentyczności i wiarygodności. Twoja prostolinijność, spontaniczność i otwartość jest Twoją siłą. Tak trzymaj! Buziaki :)



Augusta Docher vel Beata Majewska autorka m.in. Najlepszy powód, by żyćZ okazji trzecich urodzin wspaniałego bloga "Czytamy bo kochamy", składam serdeczne życzenia jego właścicielce, czyli Magdzie Zimnej. Magda to fenomen, wszędzie jej pełno, niesie ze sobą nie tylko miłość do książek, ale i powiew optymizmu, młodzieńczą radość i energię, oraz zawsze obecny uśmiech, którym zaraża wszystkich. Kochana Madziu, spełnienia marzeń, zarówno osobistych jaki i tych związanych z książkami Oby nigdy nie zabrakło Ci dobrej lektury!!! Całuje Augusta Docher, zwana również Beatą Majewską



Izunia Raszka blogerka z Recenzje emocjami pisane-

Za co lubię Ciebie? Za : - bycie sobą w każdym momencie, 
- to, że zawsze służysz radą i pomocą,
- to, że kłótnie i konflikty to nie dla Ciebie, 
- szczerość, - skromność, 
- to, że nie oceniasz, 
- to, że nie dajesz sobą manipulować,
- to, ze potrafisz powiedzieć nie gdy trzeba, 
- to, że nie boisz się wyrazić swojego zdania, 
- to, że jesteś ciepłą osobą.



Ewelina Rubinstein autorka m.in. ,,Jerozolima miasto Boga''- Niewiarygodne, że minęło trzy lata…Prawie jak jeden dzień! Uwielbiam blog „Czytamy bo kochamy” za to, że jest prawdziwy, szczery. Prowadzony jest przez Magdalenę Zimną, młodą miłośniczkę literatury, która każdą książkę traktuje wyjątkowo. I nie ma znaczenia, czy jest to kryminał, thriller, romans czy przewodnik. Pisze o książkach nie tak jak zawodowi krytycy literaccy, nie tak jak ci, którzy „żyją” z oceniania twórczości innych, ale jak „zwyczajny” czytelnik, który nigdy nie kłamie, niczego nie ubarwia. „Bo książka albo jest ciekawa albo nie”- mówi Magda. I ma dużo racji… Życzę kolejnych trzech lat. Pozdrawiam, Ewelina Rubinstein.



Aneta Pimpis-  Czytanie książek to moja miłość i pasja. Przy wyborze literatury rzetelna recenzja blogera jest dla mnie na wagę złota. Są takie blogi o książkach, których po prostu żal byłoby nie znać i nie obserwować. I do takich zdecydowanie należy blog Czytamy bo kochamy. Odnalazłam w nim wielką pasję. To miejsce wyróżnia przede wszystkim osoba prowadzącej bloga – Magdaleny, która jest niesamowitą, ciepłą, wspaniałą osobą. Przyjaźnie nastawioną do Czytelników, obłędnie zakochaną w książkach i swojej blogerskiej pasji. Czuję z nią wyjątkową, czytelniczą więź. Lubię czytać zamieszczane przez nią recenzje. Podziwiam jej konsekwencję w dążeniu do wytyczonych sobie celów i ciekawe pomysły na promowanie literatury. Gratuluję serdecznie trzeciej rocznicy bloga! Życzę kolejnych wspaniałych pomysłów i wielu czytelniczych wrażeń!



Klaudia Kopiasz autorka m.in. Zapach szczęścia- Uwielbiam cię za szczerość, zaangażowanie i rzetelność. Za to, że wkładasz w pisanie całe swoje serce.



Ita Radziałowska- Bardzo lubię stronę Czytamy bo kochamy za różnorodną literaturę, za szczerą recenzję bez lania zbędnej wody. Jest to jeden z najlepszych moim zdaniem blogów recenzenckich. A sama autorkę znam od początku istnienia bloga , widziałam ile trudu włożyła w pisanie tych recenzji , jak się rozwijała i rozwija nadal. Jest to bardzo ciepła życzliwa i przy okazji szalona osoba. Madziu życzę Ci dalszych sukcesów.



Edyta Świętek autorka m.in. Zanim odszedł- Madzia Zimna – cudowna iskierka, która opromienia świat blogów literackich przyjemnym blaskiem. Jestem szczęśliwa, gdy myślę o tym, że wokół wyrasta pokolenie młodych czytelniczek kochających słowo pisane. Madziu, jesteś cudowną osobą, a Twoja pasja do książek w czasach zdominowanych przez telewizję oraz Internet zasługuje na uznanie. Tak trzymaj, kochanie!



Aneta Kasza- Magda jest niezwykle wrażliwą, sentymentalną, delikatną i łagodną osobą, emanującą spokojem, ciepłem i dobrocią. Potrafi czarować słowem i przepięknie pisze o swoich uczuciach i przeżyciach, towarzyszących podczas literackich podróży. Prowadzenie bloga recenzenckiego niewątpliwie jest wyzwaniem. Ta działalność wymaga nakładu pracy i wysiłku, poświęcenia, a niekiedy i wyrzeczeń. Pomimo zawirowań i trudności, Magda nie poddaje się i stale doskonali warsztat, rozwija się i konsekwentnie dąży do wyznaczonych celów. Blog – "Czytamy bo kochamy” to miejsce, które odwiedzam z przyjemnością. Znajdują się tu rzetelne recenzje, interesujące wywiady z pisarzami i wiele innych wpisów wartych uwagi. Cenię Magdę za to, że szczerze, prawdziwie i otwarcie wyraża subiektywne opinie na temat przeczytanych książek. Moja Droga! Gratuluję dotychczasowych sukcesów blogowych i życzę kolejnych. Jesteś cudowną dziewczyną i nigdy w nie wątp w siebie. Możesz wiele. Możesz wszystko! Nie ustawaj w dosięganiu gwiazd.



Krystyna Śmigielska autorka m.in. Z twojej winy- Magda jest niezwykle wrażliwą, sentymentalną, delikatną i łagodną osobą, emanującą spokojem, ciepłem i dobrocią. Potrafi czarować słowem i przepięknie pisze o swoich uczuciach i przeżyciach, towarzyszących podczas literackich podróży. Prowadzenie bloga recenzenckiego niewątpliwie jest wyzwaniem. Ta działalność wymaga nakładu pracy i wysiłku, poświęcenia, a niekiedy i wyrzeczeń. Pomimo zawirowań i trudności, Magda nie poddaje się i stale doskonali warsztat, rozwija się i konsekwentnie dąży do wyznaczonych celów. Blog – "Czytamy bo kochamy” to miejsce, które odwiedzam z przyjemnością. Znajdują się tu rzetelne recenzje, interesujące wywiady z pisarzami i wiele innych wpisów wartych uwagi. Cenię Magdę za to, że szczerze, prawdziwie i otwarcie wyraża subiektywne opinie na temat przeczytanych książek. Moja Droga! Gratuluję dotychczasowych sukcesów blogowych i życzę kolejnych. Jesteś cudowną dziewczyną i nigdy w nie wątp w siebie. Możesz wiele. Możesz wszystko! Nie ustawaj w dosięganiu gwiazd.




Agnieszka Krizel blogerka z Recenzje Agi- Madzia jest osobą niezwykle sympatyczną, ale trochę za mało wierzy w siebie. Mam nadzieję, że się to zmieni! Czasami mam żal, że kiedy mnie zagaduje w tym małym małym okienku na Facebooku, ja rzadko kiedy mam czas, żeby dłużej z nią pogadać. Tak po prostu, po kobiecemu. Jest miła, uśmiechnięta i widać, jak bardzo zakochana w swoim chłopaku. Ta miłość dodaje Jej zdecydowanie skrzydeł. Blog „Czytamy, bo kochamy” jest miejscem, któremu poświęca swój wolny czas, pasję i energię. Widać to w recenzjach i masie czytelników, którzy ją czytają.

Madziu, nie zmieniaj się. Rób tylko to, co podpowiada Ci serce. Pamiętaj, by iść za marzeniami. Spełniaj się w każdej roli. Życzę Ci wytrwałości i cierpliwości, wielu nowych czytelników, radości z tego, co robisz, ciekawych książek i wspaniałych współprac. 


Michał Matuszak autor m.in. ,,Na marginesie''-  Madzia jest osobą niezwykle sympatyczną, ale trochę za mało wierzy w siebie. Mam nadzieję, że się to zmieni! Czasami mam żal, że kiedy mnie zagaduje w tym małym małym okienku na Facebooku, ja rzadko kiedy mam czas, żeby dłużej z nią pogadać. Tak po prostu, po kobiecemu. Jest miła, uśmiechnięta i widać, jak bardzo zakochana w swoim chłopaku. Ta miłość dodaje Jej zdecydowanie skrzydeł. Blog „Czytamy, bo kochamy” jest miejscem, któremu poświęca swój wolny czas, pasję i energię. Widać to w recenzjach i masie czytelników, którzy ją czytają. 

I kilka zdjęć z trzech lat :)
















Komentarze

Prześlij komentarz