Konkurs literacki! Lubisz pisać? Masz bujną wyobraźnię? Zgłoś swój udział i wygraj publikację swojej książki!


Konkurs literacki dla młodzieży – zgłoś swój udział i wygraj publikację własnej książki!
Pióro jest w istocie wspaniałym berłem i kto ma być pisarzem, nieraz już we wczesnej młodości nosi w sobie świadome lub jawne poczucie królestwa słowa.”
Jan Parandowski

Uzbrojeni w klawiatury komputerów, wieczne pióra, długopisy i czyste kartki papieru, wyruszcie wraz z nami na niezwykłą wyprawę, pełną zagadek, niespodzianek i fantastycznych wydarzeń.
Od 1 października startujemy z konkursem literackim, dedykowanym młodzieży w wieku od 15 do 18 roku życia. Konkurs ten ma na celu rozbudzenie zapału do pisania, doskonalenie warsztatu literackiego młodych twórców i promowanie ich autorskich dzieł.

Zadanie polega na samodzielnym napisaniu książki (opowiadania), której objętość nie przekroczy 40 000 znaków. Tematyka utworu jest dowolna, podobnie jak jego gatunek. Możecie zmierzyć się z trzymającym w napięciu kryminałem, mrożącym krew w żyłach thrillerem, emocjonalnym romansem a nawet totalną fantastyką! W kwestii doboru bohaterów, miejsc i wydarzeń ogranicza Was jedynie własna wyobraźnia!

Nagrodą główną w konkursie jest publikacja własnej książki przez Wydawnictwo Dlaczemu.
Aby wziąć udział w konkursie i powalczyć o swoją autorską publikację przez profesjonalnego wydawcę, wypromować swój talent i otworzyć ścieżkę do kariery pisarza, należy w terminie od 01.10.2017 do 31.12.2017 przesłać na adres mailowy konkurs@dlaczemu.pl samodzielnie przygotowaną pracę literacką w formie elektronicznej (wydruki, skany w formacie .pdf) wraz z wymaganymi załącznikami. Dodatkowo załączniki muszą zostać dostarczone w formie pisemnej (podpisane wydruki) na adres wydawnictwa wyszczególniony w regulaminie do dnia 31.12.2017.

DO POBRANIA:
– Regulamin Konkursu DOC PDF
WYMAGANE ZAŁĄCZNIKI:
– Karta Zgłoszeniowa + Oświadczenia opiekunów DOC PDF

Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej do dnia 30.03.2018 r.
Do dzieła – dajcie z siebie wszystko, a my obiecujemy mocno trzymać kciuki.

Powodzenia!

Wydawnictwo Dlaczemu

A teraz kilka słów ode mnie :) Gdybym mogła też bym chętnie wzięła udział w konkursie, ale spóźniłam się o 3 lata ;) Życzę wszystkim przyjemnej zabawy i weny twórczej :) 

P.S. Proszę się do mnie zgłaszać na Czytamy bo kochamy. Prześlę załączniki, bo niestety nie mogłam ich dodać w poście, a tak będzie mi łatwiej, gdy napiszecie do mnie wiadomość prywatną :) Wszystko prześlę :)

Komentarze