20 książek, które muszę przeczytać! - czyli co zamierzam czytać przez czas wolny


W tamtym roku postanowiłam przeczytać 100 książek i na tym się skończyło. Sięgnęłam może po dwie, trzy powieści z tej puli, dlatego teraz zdecydowałam się na mniejszą liczbę lektur, które w najbliższym czasie muszę przeczytać. Niebawem koniec zajęć na studiach, obrona pracy i można do woli napawać się wolnością. Teraz tylko odliczam, a później czytanie na leżaku w ogródku. 



Pierwszą książkę jaką muszę pochłonąć to: Dwór cierni i róż


Wszyscy już mają lekturę za sobą, każdy poleca, więc trzeba w końcu się za nią zabrać i przekonać, dlaczego tyle zbiera zachwytów


Również tej samej autorki ,,Szklany tron'' trzeba, by było w końcu przeczytać. Niebawem wychodzi następna część, a ja jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z tą lekturą.

Lecimy dalej. Trzecia powieść, którą must read


Książka od dwóch lat czeka już na przeczytanie i w końcu przyszedł moment, by się za nią zabrać. Magical reading bardzo poleca twórczość autorki, więc na pewno się nie zawiodę.


Z ciekawości zakupiłam ,,Ostrze zdrajcy''. Wiele osób zachwala sobie twórczość autora, dlatego postanowiłam dać mu szansę i przeczytać ją w wakacje.


Cinder ciągle za mną chodzi, ale nigdy nie ma czasu, żeby się za nią zabrać. Kusi, nawołuje, by zagłębić się w jej treści. Więc w wolnym czasie do tego dojdzie.



Od autora przeczytałam trzy książki i bardzo mi się podobały. Teraz przyszła pora na zapoznanie się z jego serią!


Różne opinie słyszałam o twórczości autorki. Mam niemal wszystkie jej powieści na półce, więc trzeba w końcu wyrobić sobie opinie o którejś z książek.


Uwielbiam książki Mii Sheridan. Przyszła pora, by zapoznać się z zaległościami, bo trochę się ich zebrało :)


W tamtym roku zaczęłam ją czytać przez wakacje, ale gdy nawarstwiło się problemów odłożyłam ją na półkę. Teraz pora znowu do niej wrócić.


Jestem strasznie jej ciekawa. Miałam już okazję przeczytać ,,Pozytywkę'' i bardzo mi się podobała. Teraz przyszła pora, by zatopić swe ząbki w tej powieści.


,,Czerwoną królową'' również miałam okazję przeczytać, ale teraz wypadałoby wrócić, by przypomnieć sobie, co się w niej działo, a potem zabrać się za kolejne tomy.


Ta cegiełka również czeka na przeczytanie. Z polecenia Bookreviewsbyanita kupiłam dawno temu, pora by się z nią zapoznać.


Ona od dłuższego czasu za mną chodzi. Dwie wcześniejsze powieści były świetne, więc mam nadzieję, że ta też będzie.


Byłam na spotkaniu z autorką, pora teraz na zapoznanie się z jej twórczością.


Kocham, kocham, kocham twórczość Diane Chamberlain ! Tak się cieszę, że na czytniku czeka ,,Cień matki'' teraz tylko wolny czas i można czytać!



 Mama i babcia już przeczytały, więc teraz moja kolej na zapoznanie się z historią :)
Cała seria u mnie to teraz można czytać i się zachwycać :) 


Coś lekkiego, przyjemnego zawsze odnajdę w książkach Sarah, a trochę jeszcze jej powieści mi zostało :)


Rozszerzona wersja książki, trzeba się przekonać, co można w niej znaleźć :) 


A na koniec saga za którą też muszę w wolnym czasie się zabrać :) 

Czytaliście może którąś z tych książek :)? Jak oceniacie :)?





Komentarze

  1. Na twórczości Diany Chamberlain na pewno się nie zawiedziesz. Sięgaj śmiało.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam serię Dwory. Cudo. Cinder też świetna. I Czerwona królowa też. No i Ciemna strona pamiętam, że też była dobra. Miłej lektury☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś może Scarlet? Jak ci się podobała? Bo słyszałam że jest gorsza

      Usuń
  3. Przede wszystkim 'Szklany tron'! Całość mam już na półce, ale jakoś nie mogę się zabrać. Najwyższy czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz