Zakres obowiązków - mroczna, tajemnicza historia z trzema przystojniakami



Gwiazdy nie mogą świecić bez ciemności. Nie zauważylibyśmy ich gdyby zawsze było jasno. Tak samo jest ze szczęściem. Nie docenilibyśmy jej, gdyby nie to całe zło dookoła. Piękne podsumowanie i mądrość życiowa. Bez dobra i zła nie bylibyśmy sobą. Ono definiuje naszą rzeczywistość. Życie składa się z różnych odcieni szarości, bez zła, które ciągnie w dół, nie dostrzeglibyśmy tego, co mamy. Bez dobra nie potrafilibyśmy cieszyć się z otaczających rzeczy. 

Pióro autorki zdążyłam nieco poznać przy czytaniu ,,Syreny'', więc gdy otrzymałam propozycję przeczytania jej najnowszego dzieła, nie zastanawiałam się długo i ją zamówiłam. Trzeba przyznać, że pokazała się z zupełnie innego oblicza. Tutaj przedstawia mroczniejszą historię, bardziej pikantną, zmysłową, sensualną. Jest niczym czekolada - połączenie słodkości, delikatności z nutą gorzkich przeżyć. Ma w sobie tajemnice, bolesne przeżycia i momenty, w których robi się gorąco od samego czytania. 

Powieść pochłania się sama. Apetyt wzrasta w miarę przewracania kolejnych stron, co jest na plus. Człowiek jest ciekawy, jak zostaną poprowadzone wątki, jakie tajemnice skrywają trzej mężczyźni i do jakich kroków są w stanie się posunąć, by te ich tajemnice nie wyszły na światło dzienne. Najwięcej zgrzytów przy czytaniu przysparzało mi ciągłe przypominanie faktu, że Magda jest z domu dziecka. Rozumiem, że ten fakt musiał zostać podkreślony, ale nie do takiego stopnia, jak zostało to ukazane w powieści. Patrząc jednak na całokształt powieści, to oceniam ją dobrze. Dobrze się przy niej bawiłam i miło spędziłam w niej czas. Podobały mi się zwroty akcji, tajemnice, które wraz z bohaterką musiałam odkryć, cięty język, erotyzm i niebezpieczne napięcie, jakie wisiało w powietrzu za każdym razem, kiedy krzyżowały się drogi bohaterów.

Myślę, że miłośnikom pikanterii, erotyzmu, iskier między postaciami ta historia się spodoba. Szybko się ją czyta, a ciekawość jak historia dobiegnie końca, wzrasta po każdym przeczytanym rozdziale. Są zaskakujące momenty, emocjonalne historie i namiętność. Polecam. 

Za możliwość przeczytania powieści dziękuje Taniej Książce. Książkę możecie kupić tu: Zakres obowiązków w bardzo przystępnej cenie. Zachęcam również do zapoznania się z fragmentem powieści jeśli nie jesteście pewni czy warto zakupić powieść. Znajdziecie go tu: Zakres obowiązków- fragment. A jeśli poszukujecie jeszcze jakiś innych Niegrzecznych Książek, to na stronie Taniej Książki pod tym linkiem je znajdziecie: Niegrzeczne książki. To także idealna powieść dla kobiet. Więcej znajdziecie tu: Powieść dla kobiet.

Komentarze