Bad Girl - ciekawy debiut


Zainteresowałam się książką po różnych zachwytach, które mogłam zaobserwować ostatnio na Instagramie. Więc gdy zobaczyłam ją na liście propozycji do zrecenzowania, od razu o nią poprosiłam. Czy ten debiut mnie zafascynował jak inne osoby? 

Początkowo nie potrafiłam się do książki przekonać. Dość przegadana, pewność siebie bohaterki momentami irytowała i myśli ,,jaka to ja jestem zajefajna, ale muszę to wszystko ukrywać''. Dopiero później, gdy akcja zaczęła nabierać tempa, a między bohaterami zaczęło coraz bardziej iskrzyć, doceniłam potencjał fabuły. Ukazanie przebojowej postaci, która nie pozwoli sobie w czachę dmuchać, ma swoje zdanie i nie boi się go wyrażać, a na dodatek nie czeka na swojego rycerza na białym koniu, by zacząć spełniać swoje marzenia, była ciekawym doświadczeniem. Może i momentami była zbyt wulgarna, ale nie można jej odmówić pazura, niezłego charakteru i odwagi. 

Plusem powieści są również poboczne postacie. Fabuła skupia się na głównych bohaterach, jednak inni także otrzymują swoje pięć minut, czytelnik może ich lepiej poznać i poczuć się częścią paczki, do której nie wszyscy mają wstęp. Jest też zabawnie, romantycznie, nie zabraknie motyli w brzuchu oraz ciekawych perypetii. Styl autorki jest bardzo lekki, płynny, dzięki czemu powieść połyka się w zastraszającym tempie. Nie uświadczymy tu za dużo scen łóżkowych, jednak lekturze to nie umniejsza. Mamy charakterną bohaterkę, ciekawych przyjaciół, którzy zawsze przyjdą z pomocą, chęć spełnienia swojego marzenia, kosztem zmiany życia. Trudne relacje między kobietą i mężczyzną, przeróżne burzliwe emocje i liczne kłody pod nogami, które rzuca autorka bohaterom. Myślę, że jeśli autorka utrzyma poziom do ,,Bad Girl'' to osiągnie niemały sukces w świecie literackim, bo jak na debiut, jest dobrze przemyślany, dopracowany i dobrze można spędzić z nim czas. Polecam.

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję Taniej Książce. Powieść można zakupić tu: Bad Girl. Zachęcam również do zapoznania się z jej krótkim fragmentem, który można znaleźć tu: Fragment książki Bad Girl. Jeśli chcecie więcej Niegrzecznych Książek, to znajdziecie je tu: Niegrzeczne książki.

Komentarze

Prześlij komentarz