Książkowe love - historie idealne na Walentynki!


W tym roku nie udało mi się przygotować ,,Książkowe love'' przed walentynkami, ale -jak tradycji stało się zadość - postanowiłam w tym roku przedstawić wam historie, które warto kupić sympatii ;) Nie tylko 14 lutego ;) 



Zaczekaj na miłość - Idealna powieść opowiadająca o przyjaźni, miłości, rodzinie, sile kobiet. O zwykłej codzienności tej pięknej i zarazem smutnej, bolesnej. Skłania do refleksji, przemyśleń, buduje wiarę w to, że po każdej burzy wzejdzie słońce. Przelewa w czytelnika przeróżne emocje - od tych pozytywnych, aż po negatywne, otula nimi niczym ciepły koc. A do tego wyjątkowe miejsce sprawia, że zatracamy się w jej magii, spokoju i pięknym zapachu lip. Moją opinię na temat książki możecie znaleźć tu: Zaczekaj na miłość.



Jeszcze się kiedyś spotkamy - Miłość w czasach wojny. Beztroskie życie się kończy, pojawia się strach, obawa, niepewność i ciągłe oglądanie się za siebie. A także oczekiwanie na powrót tej ukochanej osoby, wspomnienia, obrazy materializują się przed oczami. Słychać niemiecki język, w nozdrza uderza zapach prochu, strachu, śmierci, obaw, krwi. Moją opinię na temat książki możecie znaleźć tu: Jeszcze się kiedyś spotkamy.


Cykl Copper Creek - Lekkie, przyjemne, ciepłe, radosne. Potrafią wzruszyć, pokrzepić serce, podnieść na duchu, wywołać szeroki uśmiech na twarzy. Mówią o miłości, ogromnej sile rodziny, wiary, zaufaniu. Pojawiają się w nich trudne decyzje, niepewności, dylematy. Skłaniają do refleksji, do zatrzymania i zastanowienia się, co w życiu jest najważniejsze. Oczarowują niesamowitym klimatem, ciepłem, które rozlewa się na całe ciało. Moją opinię na temat książek możecie znaleźć tu: Cykl Copper Creek.



Marzenia mają twoje imię - Tutaj nie tylko pojawia się temat miłości ale również temat przyjaźni,  trudnych relacji rodzinnych, marzeń, poszukiwań własnego miejsca, walki o własne dobro i brania garściami tego, co życie oferuje. Pokazuje, że nie warto żyć przeszłością tylko teraźniejszością, bo gdy skupimy się na tym, co było możemy utracić to, co jest tu i teraz. Moją opinię na temat książki możecie znaleźć tu: Marzenia mają twoje imię.



Wyszczekana miłość - Ta powieść ukazuje niezwykłą miłość czworonoga i jego właściciela. Jak miłość zwierzaka może zmienić czyjeś życie. Nigdy nie ocenia, zawsze jest przy swoim właścicielu, kocha bezgranicznie, wspiera gdy jest smutno. Lekka, przyjemna i zabawna. Wywołuje uśmiech na twarzy, wzrusza, pokrzepia serce i miło spędza się przy niej czas. Moją opinię na temat książki możecie znaleźć tu: Wyszczekana miłość.



Sekrety Welu - Ciepła, delikatna, wzruszająca, podnosząca na duchu opowieść. Otula swoją historią niczym miękka kołderka. Czytelnik, zagłębiając się w powieść po prostu się odpręża i miło spędza przy niej czas. Wywołuje szeroki uśmiech i pozytywne wibracje w duszy, jak i w sercu. Moją opinię na temat książki możecie znaleźć tu: Sekrety Welu.



Znajdź mnie. Teraz - Oprócz miłości, pojawia się w niej chęć powrotu do normalności, demony przeszłości, które zdzierają wszelakie emocje, chęć odnalezienia swojego miejsca na ziemi, tego, co zostało przed laty utracone. Nieustająca walka z niełatwą rzeczywistością, która zamiast ułatwić, wciąż powoduje utrudnienia i zgrzyty. Rozmaite emocje: ból, rozpacz, cierpienie, radość, szczęście, niepewność, obawy, lęk i ogromne wsparcie drugiej osoby. Moją opinię na temat książki możecie znaleźć tu: Znajdź mnie. Teraz.


Pieśń słowika - Autorka ukazuje dwa oblicza miłości. Zarówno tę pikantną, ostrą, toksyczną, z chęcią pozyskania ukochanego na wyłączność, jak i tę, gdzie po jej utracie pojawia się ból, depresja, apatia, stagnacja, stan zawieszenia. Czytelnik poznaje historię uczucia, która uderzyła w bohaterów jak grom z jasnego nieba, a także skutki działań i odczuć po tym, co utracili. Moją opinię na temat książki możecie znaleźć tu: Pieśń słowika.



Miejsce na ziemi - To opowieść o poszukiwaniu siebie, pełna ciepła, miłości. Pokazująca życie takim jakim jest, gdzie emocje tworzą chaos w głowie i sercu. Lekka, przyjemna i bardzo sympatyczna lektura, po którą warto sięgnąć. Opinii mojej jeszcze nie ma, ale niebawem to będę nadrabiać ;) Do kupienia w Bonito: Miejsce na ziemi

Komentarze

  1. Świetny post. Z pewnością pomoże wielu facetom w wyborze prezentu dla ukochanej. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam żadnej, to raczej nie moje klimaty, :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz